Babciasto – ciasto z Podwieczorku na Krupniczej

25 Wrz

Cześć,

Jak obiecałam tak piszę. Podczas Podwieczorku na Krupniczej miałam okazję spróbować ciasta znanego jako Murzynek babci Uli.

Ciasto czekoladowe nie jest może daniem z efektem ‚wow’, ale ilekroć je próbuję, to stwierdzam, że sztuką jest zrobić prostego i jednocześnie dobrego Murzynka. Przeważnie albo czegoś jest za dużo, albo za mało. W tym wypadku wypiek był bez wątpienia udany:)

Ciasto było dziełem dziewczyn, które działają jako Babciasto. Zainteresowanych odsyłam na ich profil na Facebooku. Trzymam za nie kciuki i czekam na kolejne wypieki:)

Pozdrawiam:)

Jedna odpowiedź to “Babciasto – ciasto z Podwieczorku na Krupniczej”

  1. Magda 25 września 2012 @ 17:36 #

    ciasto mialam okazje i ja sprobowac, bylo pyszne!:)

Skomentuj

