Najlepsze pierogi w Krakowie – Przystanek Pierogarnia

9 Paźdź

Cześć,

Dziś w ramach listy moich ulubionych miejsc w Krakowie, zapraszam do Przystanku Pierogarnia na pierogi, o których śmiało można powiedzieć, iż są nawet lepsze niż babcine a do tego w iście studenckich cenach:)

Przystanek Pierogarnia znajdziecie w okolicach Hali Targowej. Jest to malutkie pomieszczenie z ogródkiem piwnym na zewnątrz. Jak najprościej opisać to miejsce? Dziesiątki, setki karteczek zostawionych przez mniej i bardziej znanych degustatorów pierogów, garczki, talerze i inne przedmioty z folklorystycznymi detalami a do tego domowa atmosfera (której sprzyja mały metraż i stołki barowe rozmieszczone zaraz obok siebie).

Szczególnie polecam pierogi ze szpinakiem i serem:

Oraz pierogi z truskawkami polane śmietaną.

A tutaj jeden z „kąsków”, jakie można znaleźć na ścianie:)

Polecam:)

Komentarzy 13 to “Najlepsze pierogi w Krakowie – Przystanek Pierogarnia”

  1. Dorota 7 marca 2014 @ 13:26 #

    Pierogi OLO w Nowej Hucie, są najlepsze!!!

  2. gosiasecret 31 stycznia 2014 @ 16:53 #

    Ja natomiast niesamowite pierogi jadłam w Poznaniu. Knajpa nazywa się Chatka Babuni i ma wspaniały klimat oprócz świetnych pierogów.

    • krakowgotuje 1 lutego 2014 @ 00:16 #

      W Poznaniu jeszcze nie byłam. Dzięki za info, z chęcią wypróbuję przy pierwszej wizycie 🙂

  3. Paweł.M. 22 Maj 2013 @ 16:25 #

    Pierogi pycha, ale spróbujcie też Pierożków Babuni na Wrocławskiej koło piekarni Buczka. Przemiłe panie robią tam pierogi na oczach klientów, dla mnie najlepsze są z kaszą gryczaną i serem popijane tradycyjnym kefirem ze Skały. REWELACJA!!!!!!!!

  4. Nieśka 28 stycznia 2013 @ 05:45 #

    Za te z truskawkami dałabym się teraz pokroić. Kolejny świetny punkt w Krakowie? Dla mnie idealny jest Moaburger. Ach, gdyby tak się wybrać do Krakowa… Pozdrawiam! 🙂

    • krakowgotuje 28 stycznia 2013 @ 07:10 #

      Moaburger? Jeszcze tam nie byłam. Dzięki za podpowiedź 🙂

  5. aga 10 stycznia 2013 @ 09:30 #

    Kochani pierogi to tylko u Kwaśniewskiej,kiedyś Jadłodajnia na ul.Siennej teraz Plac B.Getta/Kącik pod nazwa Jadłodajnia Wczoraj i Dziś.

  6. x 8 listopada 2012 @ 07:11 #

    ja odkryłam przystanek jakiś miesiąc temu i cały czas tam wracam!!

    • krakowgotuje 8 listopada 2012 @ 18:22 #

      u mnie to jest jedna ze „stałych” miejscówek obiadowych:)

  7. ube 3 listopada 2012 @ 17:42 #

    Proszę Państwa Pierogarnia to nr 1. ale warto spróbować też wyrobów w Królestwie Pierożka na Rynku Kleparskim.

    • kasia 15 grudnia 2012 @ 13:07 #

      Jadłam je są pyszne. Te na bonerowskiej sie umywaja

      • :) 21 stycznia 2013 @ 09:16 #

        Bardzo smaczne sprzedają na Pużaka 7A na Azorach (Kraków)

    • milass 23 lutego 2013 @ 14:49 #

      Byłam i w królestwie i w przystanku, smaki podobne ale ciasto zdecydowanie lepsze w królestwie

Skomentuj

