Krakowskie Geek Girls Carrots vol. 2 – ja tam będę, a Wy?

4 Gru

Cześć,

Dziś wpis eventowy. W najbliższy czwartek w centrum coworkingu KOMPANY odbędzie się drugie krakowskie spotkanie Geek Girls Carrots – dziewczyn-miłośniczek nowych technologii. Mam przyjemność wspierać to spotkanie kulinarnie.

276537_347227168707808_2121905151_n

Pierwsze spotkanie GGC w Krakowie było oryginalnym i motywującym eventem – usłyszałam ciekawe historie prelegentek, poznałam fajne osoby i przekonałam się jak barwna jest społeczność krakowskich geek girls.

Więcej o idei GGC możecie przeczytać na stronie projektu. Natomiast wszystkich zainteresowanych (Panowie również mogą przyjść :)) zapraszam na stronę wydarzenia na Facebooku.

Jeśli lubisz/pracujesz/interesujesz się IT/Internetem/marketingiem internetowym albo jeśli chcesz spróbować wypieków Kraków gotuje! – zapraszam i do zobaczenia w czwartek!

Pozdrawiam:)

Skomentuj

