Pasta z marchewki i suszonych pomidorów

27 Kwi

Cześć,

Tym razem lekka przekąska na drugie śniadanie. Dobra szczególnie na ciepło. Zapraszam na pastę z marchewki i suszonych pomidorów 🙂

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Składniki (porcja dla 1 osoby):

  • 1 duża marchewka,
  • 4 duże suszone pomidory w oleju,
  • 1 jogurt naturalny,
  • 1 łyżeczka ziół dalmatyńskich,
  • 1 łyżka oliwy (do smażenia),
  • 2/3 szklanki mleka,
  • śmietana do smaku (wybrałam 12%-ową).

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Making-of:

  • Marchewkę obieramy, kroimy na krążki i gotujemy na małym ogniu w mleku aż do zmięknięcia. Po wystudzeniu miksujemy ją blenderem aż do uzyskania gładkiej masy.
  • Do marchewki dodajemy przyprawy, pomidory oraz zioła i ponownie mieszamy blenderem.
  • Masa jest dobra i w wariancie na zimno i na ciepło. Mi osobiście bardziej smakuje ten drugi. W tym przypadku podgrzałam na patelni łyżkę oliwy z oliwek. Dodałam masę (jest dość gęsta) i podgrzałam ją mieszając od czasu do czasu. Wystarczy smażyć ok. 2-3 minuty.
  • Do smaku dodałam jeszcze odrobinę śmietany.

Smacznego:)

Skomentuj

