WieloPole 3 – wege, które przekona nawet mięsożerców

25 Lu

Cześć,

Jako wielbicielka bekonu i typowy mięsożerca przeważnie szerokim łukiem omijam knajpy z wegańską czy wegetariańską kuchnią jednak po zobaczeniu wspaniałych zdjęć na Facebooku postanowiłam odwiedzić krakowskie Wielopole. Nie wiem czy to efekt nowości (co jak co ale za często jednak nie spożywam bez-mięsnych dań), ale weekend minął a ja nadal jestem pod wrażeniem niezwykłej jakości składników i bogatego smaku dań. Przedstawiam Wam Wielopole 3 – moje odkrycie ostatniego weekendu 🙂

1017698_216513771829282_1462029961_n

Powyższe zdjęcie zaczerpnęłam z materiałów miejsca na Facebooku.

Na pierwszy test poszedł delikatny krem z czerwonej soczewicy…

IMG_1272

Próbowaliśmy też burgerów z kaszy

IMG_1275

Carpaccio z owoców…

IMG_1280

Placków kukurydzianych z owocami i sosem truskawkowym…

IMG_1283

Ale moim hitem była lawendowa lemoniada (nie jakaś woda z lekkim posmakiem ale pyszna pełnowymiarowa lemoniada)…

IMG_1270

I risotto z glonami wakame, rukolą, suszonymi pomidorami i serem kozim. Po prostu rozkosz!

IMG_1278

Ale to nie wszystko…
Bardzo dużym zaskoczeniem były ceny – określiłabym je jako prostudenckie. Zestaw lunchowy (zupa dnia + dowolne danie główne) za 11,90 PLN a lemoniada (ok. 500 ml) za 4,50 PLN.
Nie sposób też wspomnieć o miłych Paniach z obsługi, które doradzą i polecą danie wedle gustu.
I oczywiście lokalizacja – zaledwie pare metrów od Poczty Głównej – jak dla mnie strzał w dziesiątkę szczególnie dla osób wracających w tamtych rejonach z pracy i marzących o pysznym lunchu na szybko.

Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić…
No dobra… może nieco do wystroju – całość wyglądała poprawnie i estetycznie ale chyba zabrakło mi jakiegoś elementu wyróżniającego. Patrząc na wspaniałe potrawy i świetnie skadrowane zdjęcia w galerii na Facebooku aż by się prosiło pozamieniać delikatne obrazki ze ścian na kolorowe fotografie serwowanych dań.

Ja od dziś wprowadzam u siebie co najmniej 2 dni wege w tygodniu. I gorąco polecam odwiedzenie Wielopola a jeśli nie czujecie się jeszcze przekonani – odsyłam do zobaczenia fantastycznych zdjęć na profilu knajpy na Facebooku 🙂

Pozdrawiam,
Gosia

Skomentuj

