Gdzie na piwo w Krakowie? Beertour po krakowsku

16 List

Cześć,

Dziś post odnośnie miejsc z dobrym piwem Krakowie.

IMG_1400

„Beer is a proof that God loves us and wants us to be happy”

Benjamin Franklin

 

A knajpy z dobrym piwem w Krakowie to materiał na prawdziwy beertour. Na dobry początek proponuję zacząć od:

House of Beer (strona, FB) – mój numer jeden odkąd jestem w Krakowie, świetna atmosfera i duży wybór piw. Szeroka rozpiętość cenowa – od cen pro studenckich (w tym promocji na wybrane piwo w cenie 5 PLN) aż po piwa z wysokiej półki cenowej. Szczególnie polecam spróbować piwa Celtyckiego (ciemne, lekko słodkawe) oraz Delirium Tremens czerwone (czerwone, pachnące cytrusami, niezapomniana etykieta z różowym słoniem 🙂 ).

Multi Qlti Tap Bar (FB) – jedna z moich ostatnich ulubionych miejscówek. Świetny wybór piw + bardzo profesjonalna obsługa. Barmani z chęcią dzielą się wiedzą na temat piw. Można spróbować tutaj i dość dobre piwa z gatunku IPA, stout oraz piwa smakowe – z tego trzeciego rodzaju szczególnie polecam Borówkowe Pole (super naturalny smak borówek, jeśli smakowe to tylko takie).

Viva la pinta (strona, FB) – bardzo lubiłam to miejsce kiedy jeszcze był to lokal Alter Ego, natomiast w nowym wydaniu i z ciekawą ofertą piw lubię je jeszcze bardziej. Miejsce szczególnie przytulne w zimie gdy z zewnątrz taras jest ozdobiony lampkami choinkowymi.

Stara Zajezdnia (strona, FB) – mój typ na Kazimierzu z uwagi na cudowne piwo miodowe i bliskość ulubionego foodtrucku z frytkami belgijskimi :). To świetny punkt w trakcie spaceru z Podgórza na Kazimierz lub w drugą stronę.

Dodatkowo, może już niekoniecznie z gatunku moich ulubionych miejsc ale dwie równie fajne knajpy:

Omerta (strona, FB) – legenda krakowskiego Kazimierza. Dość dobre piwa, miejsce zawsze pełne także dobra opcja bardziej na początek beertour niż na koniec 🙂

Tap House (FB) – minimalistyczne pomieszczenie, dobre piwo, dużo przestrzeni – świetne miejsce pod długie spokojne rozmowy przy piwie 🙂

Jeśli macie jeszcze jakieś fajne miejscówki, które powinny się znaleźć na tej liście, napiszcie. Z chęcią je obczaję i dodam 🙂

Pozdrawiam! 🙂
Gosia

komentarzy 18 to “Gdzie na piwo w Krakowie? Beertour po krakowsku”

  1. Kasia 15 lipca 2017 @ 19:51 #

    Polecam nowy pub na ul. Wielopole – Wielochmiel, super atmosfera, pyszne piwo kraftowe z 12 kranów, mega wystrój

  2. Bogdan 8 czerwca 2017 @ 18:27 #

    Nowy Piwny sklep w Krakowie. BEER SHOP, ul. Dietla 69. Dwa rodzaje beczkowego piwa, nalewanego do butelek PET na wynos.

  3. Riri 17 Maj 2017 @ 09:46 #

    Piwka dobre też w starej zajezdni mają bardzo! Co prawda nie ma może jakiegoś gigantycznego wyboru ale wszystkie są dobre i ja szczególnie zawsze na te sezonowe czekam, teraz jest jabłkowe i lepszego nie zdarzyło mi się nigdzie pić

  4. Maksymilian Dorociński 28 lutego 2017 @ 15:46 #

    Ja szukam miejsca gdzie można tanio i w przyjemnym otoczeniu wypić Perłę.

    • krakowgotuje 28 lutego 2017 @ 15:51 #

      Niestety nie wiem za bardzo, w których lokalach jest Perła.

  5. aleksm 20 września 2016 @ 09:19 #

    LostBar na Szewskiej według mnie jest świetny. Jeśli chodzi o piwo, to mają Miłosława lanego, którego uwielbiam. W butelkowych też mają spory wybór. Klimat jest świetny, taki wręcz zagadkowy 😀

  6. Kozka 26 sierpnia 2016 @ 10:53 #

    Bierhalle na Małym Rynku. Fajne piwka, robione bez żadnych dodatków i miła obsługa 🙂

  7. mario909 11 sierpnia 2016 @ 13:50 #

    Ciekawe rzeczy mają w ofercie w restauracji Ganesh. Nie wiem czy ich ktoś kojarzy jeszcze…To jest typowa restauracja indyjska, mi akurat te smaki bardzo odpowiadają. Z takich ciekawszych rzeczy jakie tutaj mają to na przykład bardzo dobre piwo indyjskie :))

  8. Lina w Śmietanie 23 września 2015 @ 07:41 #

    Ostatnio słyszałam dobre rzeczy o Domówka Cafe na Miodowej. Mają piwa rzemieślnicze, w tym mojego faworyta Orange z cieszyńskiego Browaru Rara. Jak się dowiedziałam,że to piwo jest w Krakowie, domówka od razu trafiła na listę „iść koniecznie”, jak dotąd nie miałam okazji, ale musi się znaleźć

    • krakowgotuje 23 września 2015 @ 07:45 #

      Byłam tam pare razy na planszówkach, ale tego piwa jeszcze nie piłam. Dzięki, na pewno spróbuję! 🙂

  9. Jakarta 28 lutego 2015 @ 15:33 #

    W Bistro Trójkąt na Józefa 30 są bardzo dobre świeże czeskie piwa

  10. Pablo 20 stycznia 2015 @ 10:28 #

    Dodam jeszcze, że byłem we wszystkich wymienionych przez Ciebie knajpach prócz Multi Qlti Tap Bar 🙂 Ciekawe piwo mają też w Ed Redzie na Sławkowskiej,ale tam piwo jest tylko dodatkiem do mięsnej uczty, Jak ktoś chce się napić piwa w dużej ilości,a niekoniecznie najwyższej jakości to chyba najlepszą opcją jest poniedziałek w kompanii kuflowej pod wawelem 🙂

  11. Pablo 17 stycznia 2015 @ 21:32 #

    A gdzie jest CK browar 🙂 ? Wystrój i klimat można lubić lub nie,ale rewelacyjnego piwa warzonego na miejscu im odmówić nie można.

    • krakowgotuje 17 stycznia 2015 @ 21:38 #

      Byłam pare razy w CK Browar, piwo nie było złe ale nie przypadło mi jakoś specjalnie do gustu. Klimatu lokalowi rzeczywiście nie można odmówić 🙂

      • Pablo 20 stycznia 2015 @ 10:23 #

        Szczerze jestem zaskoczony, że piwo z CK browaru może komuś nie smakować 🙂 Może to kwestia rodzaju zamawianego piwa? Ja jestem wielkim fanem piwa pszenicznego i moim zdaniem w CK mają najlepszy pszeniczniak w Krakowie. Wspaniale czuć orzeźwiającą cytrusową nutę i piwko idealnie uprzyjemnia czas w ciepłe letnie dni. Pozdrawiam!

      • krakowgotuje 20 stycznia 2015 @ 11:20 #

        Niestety nie przepadam za piwem pszenicznym – może stąd to pominięcie CK 🙂

Skomentuj

