Od jajka do jabłka – jesienne jabłka w najlepszym wydaniu

1 Gru

Cześć,

Rejony Starowiślnej/św. Gertrudy znów wzbogaciły się o kolejne klimatyczne miejsce – od Jajka do Jabłka to klimatyczny lokal z bardzo aromatyczną kuchnią i wspaniałą atmosferą.

IMG_0874

Początkiem września miałam okazję gościć na oficjalnym otwarciu lokalu. Smak pasztetu z kaczki czy sałatki z cieciorki na długo jeszcze pozostanie w pamięci. Ale mój hit, który polecam każdemu smakoszowi to jak sama nazwa wskazuje – jabłka!

„One apple a day, keeps the doctor away!”

przysłowie angielskie

IMG_0854

IMG_0882

IMG_0845

IMG_0886

Jeszcze przed oficjalnym otwarciem byłam w lokalu na niesamowitym pieczonym jabłku z serem kozim w dwóch wariantach – na słodko i na słono. Mi szczególnie przypadł do gustu ten drugi. Miejsce to polecam szczególnie z uwagi na pieczone jabłka i migdałowe brownie. To zdecydowanie punkt obowiązkowy podczas jesiennego spaceru po Plantach.

IMG_1789

Wszystkich smakoszy zapraszam na ulicę św. Gertrudy oraz na:

Polecam! 🙂
Gosia

Komentarze 2 to “Od jajka do jabłka – jesienne jabłka w najlepszym wydaniu”

  1. Krystyna 1 Maj 2015 @ 14:42 #

    Może trudno tam trafić ale dla chcącego nic trudnego…ja trafiłam i jestem szczęśliwa….jadło pyszne…soki ze świeżych owoców a nie z kartonów…obsługa miła…czego więcej trzeba…i bywam dość często bo lubię to miejsce i kuchnie…

  2. Andrzej 1 Maj 2015 @ 14:19 #

    Nic dodać nic ująć…wspaniałe gastronomiczne miejsce Krakowa…

Skomentuj

