Lokalny Rolnik – testowanie

16 Czer

Cześć,

Korzystacie z Lokalnego Rolnika? Korzystam już od pół roku i muszę przyznać, że oprócz jakości produktów, zdecydowanym plusem jest ich różnorodność i możliwość poznania nowych smaków. Po pierwszych testach, które głównie dotyczyły pieczywa i warzyw, w tym świetnej fioletowej marchwi, o której pisałam w podsumowaniu roku, przyszła pora na kolejne produkty.

LR_p_poziom_kolor (2)

jak to działa

Tym razem postawiłam głównie na mąki, soki i dżemy. Dostawa na czas, bieżąca komunikacja z organizatorami najbliższego punktu LR, odbiór w minutę.

IMG_7639

Poniżej efekty testów – zapiekana mąka kokosowa z pierzynką z dżemu cytrynowego i płatków kokosa oraz placki kukurydziane z musem z banana i awokado ozdobione plastrami truskawek.

IMG_7644

Zapiekana mąka kokosowa z pierzynką z dżemu cytrynowego i płatków kokosa. Użyte produkty z LR:

IMG_7662

Placki kukurydziane z musem z banana i awokado ozdobione plastrami truskawek. Użyte produkty z LR:

Resztę produktów czeka jeszcze na testy. Póki co mój hit tych zakupów, po który jeszcze nie raz sięgnę to sok z czarnego bzu 🙂

Polecam!

Gosia

Komentarze 3 to “Lokalny Rolnik – testowanie”

  1. Alina 9 sierpnia 2017 @ 18:53 #

    Ja z kolei kupuje bezposrednio od rolnika pare kilometrow za miastem.

  2. hreindyr 16 czerwca 2017 @ 17:44 #

    Lokalny Rolnik „chodził” mi po głowie, ale zniechęciła mnie konieczność założenia konta tylko po to by poznać ceny i ofertę. Acz, po tym tekście, może się skuszę.

    Z ciekawości, jak się mają ceny produktów kupowanych w ramach tej akcji, do tych znanych np. z warzywniaka czy marketu?

    • krakowgotuje 16 czerwca 2017 @ 17:48 #

      To założenie konta ma też swoje plusy – można dodać jeszcze jakiś produkt do zamówienia, łatwo złożyć reklamację konkretnego produktu i też monitorować co się dzieje z zamówieniem.

      Ja najczęściej kupuję produkty na Starym Kleparzu lub targu na Miśnieńskiej. W większości ceny są zbliżone. Ale czasem występują nieco wyższe niż na targu ale to głównie w przypadku pieczywa, warzyw i owoców. Natomiast póki co nie miałam żadnych wątpliwości co do jakości produktów.

Skomentuj

