Kulinarne postanowienia noworoczne

Cześć,

Jak co roku pomimo mojej odwiecznej prokrastynacji i pomimo słomianego zapału do wielu rzeczy (szczególnie sportu), których się podejmuję, jak co roku postanowiłam zrobić rachunek całego roku – co udało mi się osiągnąć? co śmiało mogę skreślić z listy „to-do 2012”? co należy „przerzucić” na kolejny rok a co wymaga przemyślenia? Moje osobiste cele już rozpisałam (została już tylko selekcja), pora teraz na blog.

W ostatnim roku oprócz wpisów kulinarnych, na Kraków gotuje! znaleźć można było m.in. wpisy dotyczące krakowskich murali, rekomendowanych przeze mnie miejsc oraz kulinarnych eventów. Chciałabym dalej rozwijać blog w tym kierunku tak by stanowił on ciekawy zbiór informacji dla osób lubiących dobre jedzenie i jednocześnie zakochanych bądź dopiero odkrywających Kraków.

8295_9fbd_480

Co się zmieni w Kraków gotuje! w 2013?

  • będzie więcej murali oraz ciekawych („moich”) miejsc w Krakowie,
  • postaram się częściej zamieszczać informacje oraz mini-relacje z poszczególnych eventów kulinarnych,
  • chciałabym również wprowadzić wpisy z informacjami o ciekawych kulinarnych stronach w Internecie, które będą bardzo przydatne dla osób świadomie podchodzących do jedzenia,
  • oczywiście więcej wpisów z nietypowymi owocami czy warzywami w roli głównej,
  • więcej wpisów z domowymi wyrobami,
  • jeśli jest coś, co byście chcieli zobaczyć na moim blogu, piszcie na: flavir4@gmail.com Z góry dziękuję! 🙂

keep-calm-and-happy-2013

Korzystając z okazji życzę Tobie czytelniku/odwiedzający/inne niezapomnianego sylwestra u wspaniałego 2013 oraz wytrwałości i chęci w spełnianiu noworocznych postanowień.

Pozdrawiam 🙂
Gosia

Dodaj komentarz