Pancakes z owocami – śniadanie przed Krakow Business Run

Cześć,

Zapraszam na lekkie, owocowe śniadanie. Idealne przed uprawianiem sportu i przed Krakow Business Run. Przepis na pancakes kukurydziano-kokosowe z owocami znalazłam na blogu Relish it.

IMG_9344

Polecam też sam Kraków Business Run. Brałam udział trzeci raz i jeśli jesteś w stanie przebiec 4 km aby zrobić dla kogoś coś dobrego, to zdecydowanie to jest inicjatywa dla Ciebie 🙂

IMG_9350

Składniki (na 9 pancakes):

  • 3 łyżki (z górką) mąki kukurydzianej,
  • 1 łyżka (z górką) mąki kokosowej,
  • 1 łyżka oleju kokosowego,
  • 1 jajko,
  • 1/3 szklanki mleka (ja użyłam mleka migdałowego),
  • 1/3 łyżeczki sody,
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • owoce do dekoracji (użyłam malin),
  • 2 łyżki domowej konfitury.

IMG_9348

Zamiast cukru, dodałam domową konfiturę na wierzch. Jeśli ktoś lubi pancakes na słodko to można do ciasta dodać 1-2 łyżki miodu.

Making-of:

  • Wszystkie składniki mieszamy aż do uzyskania gładkiej, jednolitej masy. Jeśli wyjdzie nam nieco gęsta, możemy dodać odrobinę więcej mleka.
  • Smażymy na średnim ogniu.
  • Całość ozdabiamy owocami i konfiturą. Możemy też polać naleśniki miodem albo posypać cukrem pudrem i kakao.

Smacznego!

Gosia

Dodaj komentarz